تبلیغات
مدیر ایرانی(مدیریت و دانلود کتاب سابق) - چگونه ابنترنت حرفه ها را دگرگون کرده است!
 
مدیر ایرانی(مدیریت و دانلود کتاب سابق)
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : محمود
نویسندگان
نظرسنجی
رشته تحصیلی شما؟






چگونه ابنترنت حرفه ها را دگرگون کرده است؟
اینترنت عمیقا روابط مردم و اثر گذاری آنها روی یکدیگر را دگرگون کرده است. این تغییر به طور چشمگیری دنیای کاری را دگرگون نموده و در خرید مردم از مغازه ها و در تجارت B to B  (تاجر با تاجر) و B to C  (تاجر با مشتری) تاثیر گذاشته است. ده سال قبل شرکتها مصرف کنندگانشان را از طریق نمایش محصولات ، چاپ تبلیغ، و روشهای بازاریابی سنتی جذب می¬نمودند . اما امروز مردم به خرید از اینترنت مبادرت می¬کنند و بیشتر از موتورهای جستجو استفاده میکنند به خصوص گوگل . به این ترتیب رقابتی بوجود آمده است و وب سایتها نیاز دارند برای تجارت در وب موقعیت خود را در موتورهای جستجو بهینه نمایند. تجار این فرصت را دارند که از اینترنت به عنوان یک اهرم برای رسیدن به مشتریان استفاده نمایند و به صورت موثر و ارزان پیام خود را به مشتریان نشان دهند. حرفه ها باید :
ترافیک بیشتری را با کیفیت به سایتهایشان حرکت بدهند.
بازدیدکنندگان را هدایت کنند.
بازدیدکنندگان هدایت شده را به مشتری تبدیل نمایند.
فعالیت آنها را تجزیه و تحلیل کنند برای بهینه سازی تلاشهای بازاریابی انلاینشان.
اینترنت به سرعت شغل ها را در دنیا تغییر داده است و یکسری فن های جدید بازاریابی را به جای فن های قدیمی بازاریابی بوجود آورده است.

 

بازاریابی قدیم = بازاریابی خارج از خط

با فنون بازاریابی قدیمی شما سعی میکنید که به مخاطبان وسیعی دست یابید و امید کوچکی ( معمولا 1 تا 3 درصد ) برای پاسخ گرفتن دارید. با این کار 97 درصد بازاریابی تان ضایع شده است.

روشهای بازاریابی قدیمی شامل موارد ذیل میباشد:

فروش درونی

بازاریابی تلفنی

نمایش تجارت

سمینارها

تیلیغ چاپی

پست/پست الکترونیک مستقیم

 

مدیر ایرانی

 

بازاریابی جدید = بازاریابی روی خط

رفتار خرید مردم به شدت تغییر کرده است و مردم بیشتر در کنترل هستند . پیدایش اینترنت و پایگاههای مانند گوگل ، یاهو ، ام اس ان ، دیگ و غیره به صورت پویایی خرید محصولات توسط مردم را تغییر داده است . مردم حالا خیلی راحت تر میتوانند که اطلاعات مختلفی راجع به محصولات و فروشندگان مختلف بدست بیاورند بدون آنکه نیاز باشد مستقیما با شرکت تماس بگیرند. وقتی که آنها ( مشتریان ) به سوی فروشندگان میروند خیلی بیشتر در مورد فرایند فروش اطلاعات دارند اما فروشندگان اطلاعات زیادی در مورد آنها ندارند.

بازاریابی جدید شامل موارد ذیل میباشد :

بهینه سازی در موتور جستجو (SEO)

پرداخت در ازای کلیک (PPC)

صفجه های هدف گیری شده

ابزار تبدیل

تجزیه و تحلیل پیشرفته

 

 

مدیر ایرانی

 





نوع مطلب : بازاریابی، مقاله فارسی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
یکشنبه 26 شهریور 1396 06:21 ق.ظ
Thanks for finally talking about >مدیر ایرانی(مدیریت و دانلود کتاب سابق) - چگونه ابنترنت حرفه ها را دگرگون کرده است!
<Loved it!
دوشنبه 30 مرداد 1396 02:40 ب.ظ
After looking at a few of the articles on your web page, I
really appreciate your way of blogging. I saved it to my bookmark
webpage list and will be checking back soon. Please check
out my website as well and tell me how you feel.
سه شنبه 10 مرداد 1396 01:29 ق.ظ
Quality articles or reviews is the main to attract the viewers to
visit the website, that's what this web site is providing.
پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396 06:10 ق.ظ
I am genuinely pleased to read this web site posts which
includes plenty of useful facts, thanks for providing such information.
شنبه 19 فروردین 1396 03:59 ب.ظ
I like looking through a post that will make people
think. Also, many thanks for allowing me to comment!
چهارشنبه 14 اسفند 1387 05:02 ب.ظ

خوب بود مرسی
دوشنبه 5 اسفند 1387 07:20 ق.ظ
سلام دوست عزیز
منم شما رو با اسمی که گفته بودید لینک کردم
ممنون بازم به ما سری بزن
شنبه 3 اسفند 1387 05:46 ق.ظ
سلام
وبلاگ باحال و جالبی داری ازش خوشم اومد
خوشحال می شم که من رو با اسم <<تمامی فیلم های روز دنیا>> لینک کنی
و بگو تا منم تو رو با اسمی که می خوای لینک کنم
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
Page Rank Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net
امکانات جانبی
 
 
بالای صفحه