تبلیغات
مدیر ایرانی(مدیریت و دانلود کتاب سابق) - نقش رنگها در بازاریابی
 
مدیر ایرانی(مدیریت و دانلود کتاب سابق)
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : محمود
نویسندگان
نظرسنجی
رشته تحصیلی شما؟






مخاطبان عزیز ایران منجر سلام . باز هم یک کار جدید از ایرانمنجر (ترجمه مطالب جالب و به روز ) . عزیزان همانطور که میدانید مطالب ما یک تفاوت عمده با مطالب دیگر وبلاگها دارد و آن این است که ما از کپی ، پیست خودداری نموده و سعی میکنیم مطالبی را ارائه نماییم که تا کنون در اینترنت و به زبان فارسی نیامده باشد . و البته علت اینکه گاهی اوقات بین آپدیتهایمان کمی فاصله میافتد نیز همین امر است . اگر هم از مطالب دیگر سایتها استفاده کنیم ( که تا جای ممکن نمیکنیم ( آن دسته از مطالب را استفاده میکنیم که واقعا ارزشمند باشند و البته با ذکر نام منبع . اما بحث بسیار جالب امروز در مورد تئوری رنگها میباشد . میدانیم که در تجارت و به خصوص در امر بازاریابی رنگها نقش بسیار مهمی را ایفا میکنند . پس واجب دیدیم که در مورد این موضوع مطلبی را به استحضار شما دوستان همیشگی ایرانمنجر برسانیم . در این مطلب شما نکاتی را در مورد چند رنگ مهم خواهید آموخت و با ویژگی های آنها آشنا خواهید شد و از این پس در انتخاب رنگها برای تجارتتان و کلیه امور زندگی دقت بیشتری خواهید نمود . لازم به ذکر است که این مطلب ترجمه ای از سایت فوکوس است . اصل متن در ادامه مطلب

شما مارک تجاریتان را با استفاده از علامت شناسایی ، لوگو ، رنگها و طراحی که در مورد تجارت شما توضیح میدهد پرورش میدهید . وقتی مارک تجاری شما پیشرفت میکند آن را به طور عمده منتشر میکنید ، آگهی میدهید و وب سایت تاسیس میکنید . شما باید نقش رنگها را از نظر روانشناسی در فرآیند معامله بفهمید . در اینجا وظیفه برای انتخاب ترکیب رنگ صحیح بسیار ساده است . رنگ در روانشناسیمان معنی دارد و تاثیر مسلم بر روح ما دارد . حال نظری کوتاه بر تئوری رنگها می اندایم :

قرمز : تحریک به حرکت میکند . بیان کننده ی پرخاشگری و تهیج است . قرمز بسیار خوب تاکید رنگ را میسازد ، به خصوص زمانی که با رنگهای خنثی استفاده میشود . اما با سبز ، آبی و ارغوانی برخورد دارد. رنگ قرمز با دیگر رنگهای گرم مخلوط میشود مانند نارنجی ، قهوه ای و زرد و شما میتوانید به سادگی طراحی خود را انجام دهید و بایستید و در سراسر دنیا فریاد بزنید .

آبی تیره : بیان کننده ی میزان حساسیت است ، از احساس آرامش خاطر ، هماهنگی ، اعتبار و صمیمیت بیان میکند .

سفید : زمینه سفید بیان کننده ی احساس حرفه ای بودن است . همچنین بیان کننده ی خلوص ، جوانی ، سادگی و بی گناهی است .

بژ : رنگ قهوه ای روشن مایل به زرد و رنگی خنثی است که نشاندهنده ی محافظه کاری میباشد و صرفا طاقت فرسا و واضح است . اما هنگامی که با رنگهای خاکی مانند قهوه ای ها ، سبزها و یا آبیها و صورتی ترکیب میشود رنگ خوانا و خوبی را میسازند .

مشکی : معمولا نشاندهنده ی سوگواری ، سختی و افسردگی است . اما در مفهوم درست ، میتواند در سطحی بالاتر و اسرار آمیز باشد . عکاسان و هنرمندان برای پشت صحنه ی کار خود سیاه را ترجیح میدهند . به علاوه برای هر نوع کار فنی و یا کار مخفی رنگ سیاه مناسب است .

سبز : نشاندهنده ی ثبات و استحکام و آرامش است . سبز رنگی است که مخالف دلواپسی استفاده میشود زیرا یک احساس قوی از هر یک از این دو به صورت مثبت یا منفی در بیشتر مردم بوجود میآورد . سبز برای برخی از مردم یک نوع رنگ بخشنده است که نشاندهنده ی وفاداری و زیرکی میباشد. در بیشتر اوقات آن یک انتخاب منطقی برای سایتهای مالی است و نشاندهنده ی حاصلخزی ، شفا و بوم شناسی در بسیاری از فرهنگها میباشد .





نوع مطلب : بازاریابی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
سه شنبه 14 شهریور 1396 01:24 ب.ظ
Hi! Do you know if they make any plugins to safeguard against
hackers? I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on. Any tips?
شنبه 10 تیر 1396 09:17 ق.ظ
It is appropriate time to make some plans for the future and it's time
to be happy. I've read this post and if I could I desire to suggest you few
interesting things or advice. Maybe you could write next articles referring to this article.

I want to read more things about it!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
Page Rank Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net
امکانات جانبی
 
 
بالای صفحه